| |
כל הזכויות שמורות ©
zohar-development.co.il

תדמית

חנות

WIY

דומיין

צרו קשר

טיפים לבניית אתר עצמית

דף הבית » טיפים לבניית אתר עצמית
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
מאמרים טיפים לבניית אתר עצמית
טיפים שכדי לדעת שבונים אתר

כשמדובר בשיווק, אתר אינטרנט נהדר יכול להיות אחד מערוצי השיווק היעילים והחסכוניים ביותר שיש. ככה תוכלו ליצור אתר אינטרנט מושך מבחינה ויזואלית המייצג את העסק שלכם בצורה ייחודית.

שמרו על עיצוב פשוט, רענן וייחודי

בתור הדבר הראשון שלקוחות פוטנציאליים רואים כשהם מבקרים באתר האינטרנט שלכם, דף הבית הוא בדרך כלל החלק החשוב ביותר בעיצוב אתר אינטרנט לעסקים ובאופן כללי. תוודאו שדף הבית שלכם עונה על השאלות הקריטיות שמבקרים חדשים ישאלו, כולל מי אתם, מה העסק שלכם ומה הם יכולים לעשות באתר שלכם. תשקלו את הרושם שאתם רוצים לעשות ואת המסר שאתם רוצים לשדר ללקוחות שלכם וללקוחות פוטנציאליים. החוכמה היא לא להעמיס יתר על המידה את דף הבית שלכם, מה שעלול להסיח את הדעת ולבלבל את הלקוחות. שמרו על טקסט של עד 120 מילים.

קחו בחשבון שייתכן שהמבקרים שלכם גולשים ממחשבים ניידים, טאבלטים וטלפונים ניידים

הימנעו מעיצוב דפים בשימוש בצג גדול או דפים המשתמשים בתכונות מורכבות יותר כגון אנימציות מונפשות אותמונות כבדות שזמן הטעינה של האתר מושפע מזה מאוד. קיפ איט סימפל שמרו על זה פשוט ונקי כך שהאתר שלכם יהיה אופטימלי עבור כל מכשיר שגולש עשוי להשתמש בו.

הציגו את המוצרים והשירותים שלכם

תוודאו שדף הבית שלכם מציג בבירור את המוצר או השירות שאתם מוכרים. רוב העסקים הקטנים יכולים להפיק תועלת על ידי הכללת תמונות או סרטונים מקצועיים. חשוב שתמונות המוצר או התמונות והעיצובים הגרפיים יהיו נקיים, חדים ומתאימים. אתם יכולים לקבל עיצוב נהדר של אתר, אבל אם תמונות המוצרים שלכם לא נראות טוב, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יחשבו פעמיים לפני שהם קונים את השירותים או המוצרים.

קחו בחשבון את זמני טעינת האתר

לעתים קרובות אנשים חסרי סבלנות בעת גלישה באתרים, וזמני טעינה איטיים יכולים לקבוע אם אנשים יהיו מוכנים לקנות את המוצרים או השירותים שלכם או רוצים לגלות עוד על העסק שלכם. תוודאו שאתם מבקרים את ביצועי האתר שלכם על בסיס קבוע על ידי בדיקת זמני טעינה, מהירות האתר, עיצוב נכון וטקסט קריא וברור.

תוודאו שהאתר שלכם מונגש

קחו בחשבון שאנשים עם מוגבלויות מסוימות (כגון עיוורון צבעים) יבקרו באתר שלכם, תכננו את העיצוב שלכם כך שגם הם יוכלו ללמוד ולהכיר לעומק את המוצרים והשירותים שלכם. תשקלו כיצד אנשים עם חיבורי אינטרנט איטיים יותר יראו את האתר שלכם ומה אתם יכולים לעשות כדי לשפר את החוויה שלהם.

סדרו את האתר שלכם כדי לספק חווית משתמש מעולה

זכרו שכאשר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מבקרים באתר שלכם, הם בדרך כלל מחפשים מידע ספציפי. לעתים רחוקות הם יקראו דפים שלמים, רוב האנשים יגללו דפים במהירות. אתר מובנה היטב המציג מידע בצורה מסודרת ומאורגנת יצליח הרבה יותר מאשר אתר שנראה כאוטי או שאינו מסודר אינטואיטיבית.

התוכן הוא קריטי

תוכן שנכתב בצורה גרועה יכול לגרום במהירות למבקר לעזוב את האתר שלכם. אל תתעלמו מהחשיבות של כותרות כתובות היטב, הם יכולים להיות חזקים מאוד ויכולים להיות ההבדל בין מבקר שקורא את שאר התוכן או בוחר לעזוב את האתר שלכם. הקפידו לשמור על תוכן רלוונטי – חומר קריא מעניין ותמציתי, מאמרים חדשים ועוד, הם אלה שישאירו את המבקרים באתר שלכם.

אל תשכחו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק במנועי חיפוש (SEM)

SEO ו-SEM הם תחומים מאוד מיוחדים ודורשים השקעה משמעותית של זמן כדי ללמוד אותם. אבל קמפיינים של SEO ו/או SEM יכולים לספק מינוף נהדר, וכתוצאה מכך, אין להתעלם מהם. יש אלפי אנשי מקצוע מוסמכים שיכולים לעזור לכם בזה, תהיה לכך השפעה עצומה על הצלחת האתר שלכם.

פנו למיקור המונים יצירתי עבור העיצוב והתוכן הכתוב שלכם

מיקור המונים הוא תהליך של מיקור חוץ של משימות באמצעות מכרז פתוח לקבוצה גדולה של עובדים, כגון מעצבים, סופרים, מוזיקאים או יוצרי קולנוע. בשוק מקוון של מיקור המונים יצירתי, בעלי עסקים יכולים לפרסם את הפרויקטים היצירתיים שלהם ולציין את המחיר שלהם. ספקי קריאייטיב ברחבי העולם מגישים את התוכן שלהם והקונה פשוט בוחר את זה שהוא הכי אוהב. השורה התחתונה: מיקור המונים יצירתי לעיצוב אתר הוא מהיר יותר, זול יותר, קל יותר ומציע מבחר גדול יותר של תוכן ועיצוב.

דילוג לתוכן